hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > همکاری ایکس باکس با شرکای خارجی برای ساخت چندین بازی انحصاری

همکاری ایکس باکس با شرکای خارجی برای ساخت چندین بازی انحصاری

مایکروسافت علاوه‌بر استودیوهای داخلی خود، با چندین و چند شریک خارجی هم در حال همکاری برای ساخت بازی‌های انحصاری است.

فهرست استودیوهای فرست-پارتی ایکس باکس چشم‌گیر به نظر می‌رسد؛ نه‌تنها به خاطر تعداد زیادش، بلکه بسیاری از آن‌ها سابقه خوبی هم در صنعت بازی‌سازی دارند. همزمان، ایکس باکس با چندین سازنده خارجی و ترد-پارتی هم در حال همکاری است تا آثار انحصاری آن‌ها زیر پرچم استودیوهای گیمینگ ایکس باکس عرضه شوند.

کریستین کاکس، مدیر عملیات بازی‌های لایو استودیوهای ایکس باکس در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: «پروژه‌های زیادی وجود دارند که اکنون در حال توسعه‌ی آن‌ها هستیم. روی چند بازی هم کار می‌کنیم. هر کدام از این پروژه‌ها کاملا منحصربه‌فرد است و با روشی مخصوص به سراغش می‌رویم».

همین حالا هم چندین بازی از این آثار تایید یا معرفی شده‌اند که شامل Contraband از استودیو آوالانچ، Microsoft Flight Simulator 2024 از استودیو آسوبو، Ara: History Untold از اکسید گیمز و Towerborne از استودیو Stoic است.

استودیو پیپل کن فلای، سازنده Gears of War Judgment و Outriders هم در حال توسعه پروژه Maverick است. هیدئو کوجیما و تیمش در استودیو کوجیما پروداکشنز هم روی یک بازی انحصاری کلادمحور کار می‌کنند که طبق شایعات Overdose نام دارد و در سبک ترسناک خواهد بود. طبق شایعات، پروژه فانتزی استودیو IO Interactive در سبک اکشن نقش‌آفرینی مولتی‌پلیر هم یک بازی با همکاری استودیوهای گیمینگ ایکس باکس است.

منبع: zoomg-363802

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد