hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > همکاری ماریو و بوزر در تریلر بازی Super Mario RPG Remake

همکاری ماریو و بوزر در تریلر بازی Super Mario RPG Remake

شرکت نینتندو تریلر جدیدی از بازی Super Mario RPG Remake را پخش کرد که روی نمایش مکانیک‌های مبارزات تمرکز دارد.

شرکت نینتندو در ژوئن سال جاری از بازی Super Mario RPG Remake رونمایی کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از این ریمیک پخش شده است که به تشریح سازوکار مبارزات می‌پردازد.

مبارزات بازی Super Mario RPG Remake دستخوش تغییراتی شده است و این امکان را به بازیکن‌ها می‌دهد که با فشردن دکمه‌ها در زمان مناسب آسیب بیشتری را به دشمنان وارد کنند. اگر زمان‌بندی انجام حملات بی‌نقص باشد، به تمام دشمنان به‌شکل همزمان آسیب وارد می‌شود که به شما برتری قابل توجهی در مبارزات می‌دهد. این موضوع در مورد دفاع نیز صدق می‌کند و درصورت فشردن دکمه‌ها در زمان درست حین دفاع آسیبی نخواهید دید.

فشردن دکمه‌ها در زمان مناسب باعث افزایش میزان یک پیمانه می‌شود که تکمیل آن امکان استفاده از یک «حرکت سه‌گانه» پرقدرت را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. فارغ از این موارد، توسعه‌دهندگان قابلیت مبارزه با برخی از باس‌های داستان را پس از پایان بازی اضافه کردند، اما باید به یاد داشته باشید که پیروزی در این نبردها به‌سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود. این نبردها گیمرها را به‌وسیله افزایش حرکات، سلامتی و آسیب باس‌ها به چالش می‌کشند.

بازی Super Mario RPG Remake از نظر بصری نیز بهبودهایی داشته است و با‌توجه‌به نمایش‌های پیشین بسیار فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. این بازی در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) منحصرا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع: zoomg-363780

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد