hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشریح دستاوردهای فناوری اطلاعات دامپزشکی کرمانشاه پس از پیروزی انقلاب

تشریح دستاوردهای فناوری اطلاعات دامپزشکی کرمانشاه پس از پیروزی انقلاب

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در طول 41 سال انقلاب شکوهمند اسلامی را تشریح کرد.
دکتر امید حاج محمدی با اشاره به دستاوردهای 41 سال پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان، اظهار داشت: در این مدت خدمات شایسته تقدیری در حوزه فناوری اطلاعات این اداره کل انجام پذیرفته است.


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه یادآور شد: از جمله دستاوردهای فوق می توان به انجام اکثر خدمات دامپزشکی به صورت الکترونیکی، واگذاری وظایف غیرحاکمیتی به بخش خصوصی و نیز فعال کردن کارگروه ها و کمیته های اداری در راستای اصلاح ساختار و ارائه بهتر خدمات به مراجعان اشاره داشت.


وی با بیان اینکه در سال جاری نیز دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه دامپزشکی استان کرمانشاه صورت گرفته است، افزود: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی و... از دیگر موارد صورت گرفته است.


این مسؤول اجرای مصوبات کمیته مدیریت سبز و کاهش هزینه های سوخت و ملزومات اداری در سال جاری را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی ویدئو کنفرانس و استفاده از مدیریت مشارکتی در انجام امور این نهاد اجرای طی سال جاری از جمله دستاوردهای دامپزشکی استان کرمانشاه در عرصه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری می‌توان برشمرد.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد