hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سمیرا حاجی صادقی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب شد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران،دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم جایگاه معاونت دانشجویی فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: پرورش جوانان و دانشجویان امر بسیار مهمی است که باید آموزش مسائل علمی در کنار فراگیری پرورش صحیح برای دانشجویان رقم بخورد.
  وی گفت: باید در کنار کارها عمل باشد و علم ما همراه با عمل نتیجه مثبتی خواهد داشت، اگر علم داشته باشیم و نتوانیم با تقوا از آن استفاده می کنیم، مانند دانشمندان سکولاری خواهیم شد که به جان مردم افتاده اند.
  دکتر قدیر ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی گفت: وی فردی سخت کوش و مطالبه گر در کارها بود و ریل گذاری ها در این معاونت انجام شده که امیدواریم خانم دکتر حاجی صادقی راه او را ادامه دهد.
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به انتخاب یک خانم برای نخستین بار به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای این مسئولیت هشت نفر را بررسی کردیم و در نهایت خانم دکتر حاجی صادقی را که از جوانان و دارای سبقه فرهنگی بوده و از نظر علمی و اخلاقی دارای ویژگی های برتری نسبت به دیگران بود، انتخاب شد.
  وی گفت: دو سوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم را دختران تشکیل می دهند و از این رو، معاون دانشجویی فرهنگی که مستقیما با دانشجویان رابطه دارد را از خانم ها انتخاب کردیم تا بتواند به راحتی ارتباط برقرار کرده و در راستای اجرای برنامه ها بکوشد.
  در این مراسم همچنین دکتر سمیرا حاجی صادقی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا باید از تلاش های دکتر محبی معاون سابق قدردانی کنم که تلاش های بسیاری انجام داده و مسیر را برای ادامه کارها هموار کرده است.
  وی بیان کرد: برنامه ریزی های گسترده در حوزه مسائل عمرانی و فرهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم داریم که بهسازی ورزشگاه، سلف دانشجویان، توسعه برنامه های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی، توجه به برنامه های جامع قرآن و عترت و... از جمله آنهاست.
  معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید از اعتماد دکتر قدیر رئیس دانشگاه قدردانی کنم و امیدوارم که به عنوان یک خانم که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم، مسؤولیت معاونت را بر عهده گرفته، بتوانم در اجرای برنامه ها با همکاری همگان موفق باشم.
  در پایان این مراسم دکتر سمیرا حاجی صادقی که متولد سال 1364 است به عنوان معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب و از تلاش های دکتر محبی که به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب شده است، تقدیر به عمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد