hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تاکنون 3 هزار و 504 مورد امداد و نجات توسط هلال احمر انجام شده است 

تاکنون 3 هزار و 504 مورد امداد و نجات توسط هلال احمر انجام شده است 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون سه هزار و ۵۰۴ مورد عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر استان انجام شده است.

قاسم غریب‌آبادی در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی با ارزش ۱۴ میلیارد تومان بینی خانوارهای کم برخوردار توزیع شد که بخش زیادی از این کمک‌ها ناشی از کمک‌های مادی خیران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۳۹۰ هزار نفر از خدمات داروخانه هلال احمر در دولت سیزدهم برخوردار شده‌اند.

غریب‌آبادی ادامه داد: در این مدت ۳۲ کاروان سلامت به نقاط کمتر برخوردار اعزام شده اند و خدمات درمانی رایگان به مردم آسیب‌پذیر این مناطق ارائه شده است.

مدیرعامل هلال احمر گلستان افزود: علاوه بر آن، در این مدت ۲۷ هزار و ۲۶۹ بسته معیشتی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در محلات کم برخوردار توزیع شد و ۳۲ کاروان سلامت در نقاط کم برخوردار خدمات درمانی رایگان به ساکنان این مناطق ارائه کردند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر گلستان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه حمایتی و کمک دارویی و درمان به مردم کمک کرده‌ است.

وی همچنین اعلام کرد: ۱۳ هزار و ۹۶۳ نفر از مراکز توانبخشی هلال احمر استان خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل هلال احمر گلستان همچنین از آمادگی بالای نجاتگران این جمعیت خبر داد و گفت: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۴ مورد امداد و نجات توسط هلال احمر استان انجام شد.

غریب‌آبادی ادامه داد: اکنون ۲۵۰ نیرو به صورت تمام وقت در جمعیت هلال احمر گلستان مشغول ارائه خدمات در کنار نیروهای داوطلب هستند.

وی به جذب اعتبارات تملک دارایی توسط جمعیت هلال احمر گلستان اشاره کرد و گفت: در حوزه تملک دارایی که در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ میلیارد ریال و سال گذشته نیز ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اولویت‌دار جذب شده که نشانه توجه ویژه دولت سیزدهم به هلال احمر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد