hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بزرگداشت باشکوه هفته دولت در گلستان/ دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های خلاقانه داشته باشند

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بزرگداشت باشکوه هفته دولت در گلستان/ دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های خلاقانه داشته باشند

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بزرگداشت باشکوه هفته دولت اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای این ایام برنامه‌های متنوع و خلاقانه پیش‌بینی و اجرا کنند.

نجیب‌الله تاری در جلسه کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت استان اظهارکرد: مراسمات گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر که تربیت یافته مکتب علوی بودند در همه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در مرکز استان نیز برنامه متمرکز گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در روز ۸ شهریورماه ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله گرگان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مراسم با سخنرانی استاندار و همراه با شعرخوانی، کتابت قرآن کریم توسط یکی از هنرمندان برجسته خوشنویسی استان و ... خواهد بود.

 

تاری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید دقت داشته باشند با توجه به اهمیت انسجام در برگزاری باشکوه این مراسم، از برگزاری هر برنامه دیگری در این بازه زمانی خودداری کنند.

 

وی همچنین بر تنوع و داشتن ابتکار و خلاقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی از همه ظرفیت‌ها به ویژه حوزه رسانه و تولید محتواهای فاخر در این ایام بهره بگیرند.

 

در ادامه این جلسه اعضا، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان و درباره آنها تبادل نظر کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد