hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در هفته دولت امسال هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

در هفته دولت امسال هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت : در هفته دولت امسال هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که شامل پروژه‌های لکه‌گیری، روکش آسفالت و بهسازی و غیره است.

عادل مصدقی در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: اعتبارات ما از ۱۴۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۳۹۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ و به بیش از ۸۶۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار راهداری بود که ۸۱ درصد آن محقق شد.

مصدقی بیان کرد: در ۴ ماهه نخست امسال ۶۱۵ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه آری تعریف شده که ۵۰ درصد تخصیص داشته و ۱۴۳ میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی جذب شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۱۳۷۳.۵ میلیارد تومان پروژه در استان بهره برداری و یا آغاز بکار خواهد کرد.

 

وی افزود: سال گذشته ۲۵۰ هزار تن و امسال نیز تاکنون ۸۰ هزار آسفالت گرم اجرایی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان اظهار کرد: طول روشنایی راه های استان در دولت سیزدهم از ۱۸۰ کیلومتر به ۲۶۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مصدقی بیان کرد: از طریق منابع ملی در حال رفع خطر از ۹۵ نقطه حادثه خیز هستیم، ۱۰ دوربرگردان ایمن بهره برداری شد و ۴مورد دیگر نیز امسال اجرایی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت : در این دولت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی ۲۰ روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح غربی شهرستان علی آباد کتول پس از ۹ سال با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان با کار جهادی ۶ ماهه به بهره برداری رسید

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان بیان کرد: احیای طرح جامع سامانه مرزی اینچه برون در راستای توسعه روابط اقتصادی با ترکمنستان در دستور کار است و در حال حاضر ۱۴۰ دستگاه ورود و خروج میکنند

وی خاطر نشان کرد: از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ناوگان حمل و نقل عمومی خدمات لازم را به زائران اربعین حسینی ‌ارائه میکنند و البته تاکنون ۸ هزار نفر وسیله نقلیه جابجایی خود را ناوگان حمل و نقل عمومی قرار دادند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد