hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران توشن همزمان با سفر ریاست جمهوری در گلستان

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان:

افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران توشن همزمان با سفر ریاست جمهوری در گلستان

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان گفت: مجتمع توانبخشی ایثارگران توشن همزمان با سفر ریاست جمهوری افتتاح می شود.

محمد علی طالع زاری گفت: این مجتمع یکی از نیازهای ضروری برای جانبازان و خانواده های شهدا بود که پس از گذشت سالها در دولت سیزدهم و با پیگیری استاندار به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این مجتمع از اواخر سال ۹۹ از راه و شهرسازی تحویل گرفته شد که تا آن زمان ۱۱میلیارد تومان هزینه شده بود و از سال ۱۴۰۰ به بعد با مبالغ ۲۴ و ۲۶ میلیون هزینه تکمیلی نیاز داشت و از سال گذشته با پیگیریهای استاندار و بنیاد شهید نیازمند ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز داشت که با ۲۲ میلیارد تومان بدهی از پیمانکار تحویل گرفتیم و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از دستگاه های مختلف اجرایی برای تکمیل فضاسازی و تکمیل فضای سبز دریافت شد.
طالع زاری بیان کرد: این مرکز توانبخشی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع که بیش از ۶ هزار مترمربع اهدایی اهالی روستای توشن بوده است.
وی ادامه داد: تعداد ۱۰ سویت برای مراجعان و استراحت جانبازان بخصوص جانبازان اعصاب و روان ساخته شده و در یخش پاین تر ساختمان سالن ورزشی و استخر و فیزیوتراپی و ماساژ در مانی در نظر رفته شده است.
طالع زاری گفت: همه شهروندان گرگانی ومردم استان می توانند از خدمات این مجتمع استفاده کنند و کارمندان آن نیز از طریق ازمون استخدام خواهند شد.
وی بیان کرد: سهم اشتغال بنیاد شهید برای خانواده های شهدا و ایثارگران که در حوزه مشاغل خانگی استفاده می شود مبلغ ۱۸۲ میلیارد تومان است.
طالع زاری افزود: یک اردوگاه دیگر با نام اردوگاه سلامت با عنوان (خانه ایثار) نیز در روستای محمد آباد به مسحت ۳ و نیم هکتار، فنس کشی شده که ۱۰ سویت برای استفاده خانواده های سالمند شهدا با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با فضای ورزشی در دست ساخت است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد