hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در هفته دولت امسال ۵۷ پروژه عمرانی به بهره‌برداری وتعداد ۶ طرح شهرستان کردکوی کلنگ‌زنی خواهد شد

فرشته ترک فرماندار کردکوی در قرارگاه خبری شهید همدانی حبر داد:

در هفته دولت امسال ۵۷ پروژه عمرانی به بهره‌برداری وتعداد ۶ طرح شهرستان کردکوی کلنگ‌زنی خواهد شد

فرماندار کردکوی گفت: ۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ پروژه هم کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرشته ترک در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت در استانداری گلستان، اظهار کرد: در هفته دولت امسال شهرستان کردکوی ۵۹۸ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۷۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۱۸ نفر پایه مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ پروژه هم کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بهره‌برداری از ۵۹۸ طرح اقتصادی با اعتبار هزینه شده ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال را در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۷۱۸ شغل پایدار مستقیم ایجاد می‌شود.

فرماندار کردکوی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۲۰۰ برنامه فرهنگی برای گرامیداشت این ایام تدارک و برگزار خواهد شد.

فرماندار کردکوی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای این شهرستان بوده و بعد از سفر دور نخست رییس جمهور به این استان از سال ۱۴۰۰، عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: زهکشی ۷ هزار هکتار زمین کشاورزی با اعتبار هزار میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی ساخت ساختمان مرکز پزشکی قانونی، ایجاد زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد، ساخت ۲ مدرسه در مهترکلاته و حاجی آباد دشت، حفر هفت حلقه چاه، روکش آسفالت به طول ۴.۵ کیلومتر و بهسازی و زیر سازی راه ارتباطی در مناطق کوهپایه را از دیگر مهمترین طرح‌های اجرا شده طی ۲ سال اخیر برشمرد.

 

استقبال بی‌نظیر 132 نغر در پیش ثبت‌نام مجلس در کردکوی
فرشته ترک فرماندار کردکوی در قرارگاه خبری شهید همدانی افزود: داوطلبان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان استقبال بی‌نظیر داشته و ۱۳۲ نفر نام‌نویسی کردند.

وی گفت: این تعداد استقبال نشان می‌دهد که مشارکت بسیار خوبی در انتخابات پایان سال داشته باشیم . 

وی به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۲ هزار و ۱۰۳ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال و ایجاد ۲ هزار و ۴۳۹ نفر اشتغال پایه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از محل منابع تسهیلات از جمله تبصره ۱۶ و ۱۸ و سفر دولت سیزدهم، ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جذب شده که با این رقم ۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است .

ترک گفت: اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ و ۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر دور نخست رییس جمهور به شهرستان کردکوی اختصاص یافته است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد