hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رسانه ها با انعکاس اخبار کتابخانه ها مردم را در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی سوق دهند

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان:

رسانه ها با انعکاس اخبار کتابخانه ها مردم را در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی سوق دهند

آخوند عبدالحی گفت: خبرگزاری ها با انعکاس اخبار خود در سایت ها، فضای مجازی، کانال ها و گروه های مختلف می توانند ضمن انعکاس خدمات اداره کل کتابخانه های گلستان و همکاران، مردم را در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی سوق دهند.

آخوند عبدالحی میرزاعلیبا حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تبریک روز و هفته خبرنگار و تسلیت حادثه تروریستی شیراز گفت: رسانه ها همیشه مورد توجه هستند و جامعه ای پویاست که با رسانه ها باشد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان افزود: رسانه ها جامعه را زنده نگه می دارند و جامعه را فعال، به روز و امیدوار می کنند.

 

وی با اشاره به نامگذاری 17 مرداد به نام روز خبرنگار، گفت: برای خبرنگاران روز و هفته معنی ندارد بلکه در طول سال فعالیت هستند و روز خبرنگار هم فقط یک روز نیست و 365 روز سال روز خبرنگار است.

 

آخوند میرزاعلی ادامه داد: خبرنگاران همیشه امید دهنده و آرامش بخش مردم هستند، و نقش صدای آنها را دارند و زمانی که بسیاری از مردم نمی توانند مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند، رسانه ها صدای آنها شده و پیگیر و مدافع حق مردم هستند.

 

وی گفت: دعوت از خبرنگاران در جلسات کتابخانه ها و حضور در رسانه های آنان به منظور پیشرفت جامعه و اداره کل کتابخانه های عمومی است تا جامعه از اقدامات این اداره کل در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا شوند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان افزود: خبرگزاری ها با انعکاس اخبار خود در سایت ها، فضای مجازی، کانال ها و گروه های مختلف می توانند ضمن انعکاس خدمات اداره کل کتابخانه های گلستان و همکاران، مردم را در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی سوق دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد