hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > سرقت تجهیزات مانع خدمات رسانی مناسب است 

مدیر مخابرات منطقه گلستان در جمع خبرنگاران گفت :

سرقت تجهیزات مانع خدمات رسانی مناسب است 

مدیر مخابرات منطقه گلستان ،شهمرادی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد سرقت تجهیزات را مانع خدمات رسانی مطلوب وبا کیفیت عنوان کرد . 

غلامعلی شهمرادی سرقت تجهیزات را موجب  تحمیل هزینه های سنگین ،حذف درآ مدها ، صرف هزینه های ایمن سازی واز همه مهم تر نارضایتی مردم دانست و آنرا را از چالش های پیش روی مخابرات منطقه گلستان دانست .  
وی افزود : در سال 1401 بیست  هزار فقره سرقت تجهیرات مخابراتی داشتیم ورقم خسارات وارده  18 میلیارد تومان بوده که مخابرات را دچار مشکل کرده و ارائه خدمات را با کندی و اختلال مواجه ساخته است.  
دکتر غلامعلی شهمرادی  فرهنگ سازی  و اطلاع رسانی از طریق جامعه رسانه را مورد انتظار عنوان کرد و گفت : رسانه های می توانند عامل مهمی در کاهش و پیشگیری از سرقت باشند و در تعامل با دستگاههای مرتبط  انتظامی و قضایی این مسئله را پیگیری نمایند تا با انجام اقدامات پیشگیرانه شاهد روند کاهشی این معضل در جامعه بوده و دستگاههای خدمت رسان همچون مخابرات بتوانند به اهداف در نظر گرفته خود در توسعه مخابرات پرداخته و خدمات مناسب را در اسرع وقت در اختیار مردم استان قرار دهند .  
مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که در شاخص پوشش ارتباطی جزو سه استان برتر در کشور هستیم، عدالت محوری در ارتباط رسانی رامدنظر دانست و گفت : توسعه مخابرات با عدالت کامل در جای جای استان توزیع و اجرا شده است و از این حیث حتی می توان گفت نقاط روستایی و دور افتاده در اولویت می باشد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد