hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شبکه داخلی شهرازگله و 64 روستای شهرستانهای ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شبکه داخلی شهرازگله و 64 روستای شهرستانهای ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب

مدیرعامل گاز استان اظهارداشت: عملیات اجرایی گازرسانی به شبکه داخلی شهرازگله و 64 روستای ثلاث باباجانی وسرپل ذهاب با حضور مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه آغاز گردید.
سیروس شهبازی گفت: شرکت گاز استان درراستای ماموریت های خود به منظور محرومیت زدایی از روستاهای استان عملیات گازرسانی به شبکه داخلی شهر ازگله و روستاهای شهرستانهای مذکور با اعتبار اولیه بالغ بر 83  میلیارد تومان بانصب 2700 علمک و 4 ایستگاه تقلیل فشارجهت گازدار نمودن 3520 خانوار اجرایی نموده است.


شهبازی تصریح کرد: درحال حاضر ازمجموعه 169 روستا درشهرستان سرپل ذهاب 33 روستا گازدار و تعداد 68 روستا در دست اجرا وهمچنین تعداد 43 روستا در مرحله طراحی می باشند.
همچنین از مجموع 150 روستا در شهرستان ثلاث باباجانی در حال حاضر تعداد 21 روستا گازدار و تعداد  29 روستا دردست اجرا می باشند.


شایان ذکراست: درحال حاضر بالغ بر 99 درصد خانوار های شهری با گازرسانی به 28 شهر و 71 درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به 1321 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند و هم اکنون 622  روستا در دست اجرا و گازرسانی بوده که رکورد بی سابقه ای از روند گازرسانی به روستاها در ایران محسوب می گردد.همچنین شهرهای نوسود و نودشه و ریجاب با مجموع اعتبار 325 میلیارد تومان دردست اجرا می باشند که با اتمام آنها درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به 91 درصد و درصد نفوذ کل استان به حدود 98 درصد خواهد رسید و با گازرسانی به روستاهای واجد شرایط (بند ق) ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به روستاهای قابل گازرسانی به 100 درصد ارتقاء خواهد یافت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد