hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تور رسانه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان برگزار شد

تور رسانه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان برگزار شد

 تور رسانه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار و روز 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك با هدف آشنایی خبرنگاران و اصحاب رسانه با توانمندی های بخش صنعت برگزار شد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان در خصوص برگزاري اين تور رسانه اي گفت: توسعه همه جانبه در سایه همیاری رسانه ها محقق می شود و حضور رسانه های مختلف در این تور صنعتی، گامی بلند در راستای تبیین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی خواهد بود.

مهندس شهمرادي تصريح كرد: شهرکهای صنعتی فرصتی برای رونق اقتصادی استان بوده به گونه ای که توجه به این بخش مهم می تواند زمینه های توسعه صنعتی و اشتغال مولد و سالم را به همراه داشته باشد.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان افزود: در این تور صنعتی یکروزه اصحاب رسانه از نزدیک با فعالیت های اقتصادی و رونق چشمگیر سرمایه گذاری های داخلی در شهرک صنعتی گرگان 1 آشنا شدند.
  اعضای تور رسانه‌ای بازدید از طرح بزرگ صنعتي كشت و صنعت گرگان تولید کننده انواع مربا، كمپوت و كنسرو حبوبات و سبزيجات مستقر در شهرک صنعتی گرگان 1 و واحد صنعتي پويا كيسه استرآباد توليد كننده کيسه پلي پروپيلن بافته شده ساده, کيسه پلي پروپيلن بافته شده لمينيت شده كيسه و نخ بازدید کردند و با حضور در خطوط مختلف تولید این شرکت با فرآیند این واحد تولیدی آشنا شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد