hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری ۱۲ دوره‌ آموزش تخصصی روزنامه‌نگاری در استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

برگزاری ۱۲ دوره‌ آموزش تخصصی روزنامه‌نگاری در استان

محمد رعیت گفت: در ۱۹ ماه گذشته ۱۲ دوره روزنامه‌نگاری تخصصی در استان برگزار شده است و به دنبال برگزاری دوره تکمیلی روزنامه‌نگاری تخصصی در استان هستیم.

محمد رعیت در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهارکرد: برخی اقدامات در حوزه رسانه انجام شده و از جمله آن افتتاح دفتر خانه مطبوعات در شرق استان بوده که در حال تجهیز است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف روزنامه‌نگاری در استان گفت: در ۱۹ ماه گذشته ۱۲ دوره روزنامه‌نگاری تخصصی در استان برگزار شده است و به دنبال برگزاری دوره تکمیلی روزنامه‌نگاری تخصصی در استان هستیم.

 

وی یادآور شد: برگزاری هر دوره آموزشی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه دربردارد که نیمی از آن توسط معاونت مطبوعاتی و نیمی دیگر توسط استان تامین می‌شود.

 

رعیت درباره برگزاری جشنواره‌های تخصصی در حوزه رسانه افزود: دو جشنواره تخصصی مطبوعات در روز خبرنگار سال گذشته و امسال در استان برگزار شده است که معاونت مطبوعاتی بخش داوری آن را انجام داد.

 

وی گفت: بیش از ۵ میلیارد تومان آگهی‌های دولتی در استان توزیع شد که سه برابر بیشتر از سال ۱۴۰۰ است. هم چنین در ۴ ماهه امسال ۱.۶ میلیارد تومان آگهی دولتی بین رسانه‌ها توزیع شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان بیان کرد: در روز خبرنگار سال گذشته خبرنگاران از طولانی شدن روند تایید در سامانه جامع رسانه‌ها گلایه‌مند بودند که حمایت‌های لازم را انجام دادیم.

 

وی گفت: سال گذشته ۹۰۰ میلیون تومان به رسانه‌های استان با عنوان یارانه کاغذ داده شد‌. گلستان، استان صنعتی نیست و باید به آن ویژه‌تر نگاه شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد