hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۷۳۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان تحصیل می کنند

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر استان:

۷۳۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان تحصیل می کنند

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تشکیلات خانه کارگر استان گلستان گفت: درحال حاضر ۷۳۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان تحصیل می کنند و این دانشگاه در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص فعالیت می‌کند.

علی قزلسفلو در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه علمی‌کاربردی خانه کارگر گرگان نخستین و بزرگترین مرکز علمی‌کاربردی شمال کشور است که با ۱۱ هزار متر مربع مساحت فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سیاست دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان تامین شغل برای دانشجویان است و این دانشگاه در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص فعالیت می‌کند.

قزلسفلو بیان کرد: در حال حاضر رشته‌های حسابداری، مدیریت کسب وکار، برق صنعتی، آسانسور وپله برقی، ایمنی سلامت و محیط زیست، مهندسی الکترونیک و .... در این دانشگاه تدریس می شود.

وی با بیان این‌که تاکنون بیش از ۷۰۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند گفت: رعایت استانداردهای آموزشی براساس سرفصل آموزش عالی ، به کارگیری اساتید مجرب ، برخورداری از فضای سرانه منطبق با استاندارد آموزشی از ویژگی‌های این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از اساتید مجرب دانشگاه معتبر،  فضای آموزشی مطلوب شامل کلاس های مجهز و هوشمند، کارگاه‌های مجهز ، امکان بهره‌مندی از تسهیلات مالی نظیر وام صندوق  رفاه، امکان بهره مندی از تخفیف در ارائه خدمات سایر حوزه‌های خانه کارگر، بهره گیری از فعالیت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی از دیگر مزیت‌های تحصیل در این مرکز است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد