hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رایگان شدن حق بیمه دهک های 4 و 5

رایگان شدن حق بیمه دهک های 4 و 5

حسینی،مدیر کل بیمه سلامت گلستان از رایگان شدن حق بیمه 5 دهک اول خبر داد 

مدیر کل بیمه سلامت گلستان در ادامه تصریح کرد : بر اساس آئین نامه اجرایی بند «الف» ماده 70 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی دهک های اول تا پنجم در صورتی که فاقد پوشش بیمه درمانی پایه باشند ، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار می گیرند و نیازی به پرداخت حق بیمه توسط بیمه شده نمی باشد . 
دهک شش تنها 20% ، دهک هفت 30% ، دهک هشت 40% و دهک نه 50% کل حق بیمه مصوب سالجاری را پرداخت می کنند و مابقی حق بیمه توسط دولت پرداخت می شود و جهت دهک 10 نیز بطور 100% توسط خود بیمه شده پرداخت می شود . 
مدیر کل بیمه سلامت گلستان در خصوص نتایج ارزیابی وسع گفت : وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی متولی ارزیابی وسع بوده و نتیجه این ارزیابی به صورت بر خط به سازمان بیمه سلامت اعلام می شود و چنانچه شهروندی نسبت به نتیجه ارزیابی وسع خود معترض باشد باید از طریق وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پیگیری کند .
مدیر کل بیمه سلامت گلستان بیان کرد چنانچه شهروندی فاقد پوشش بیمه درمانی پایه باشد می بایست درخواست خود را به صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه شهروندی به نشانی : http://www.bimehsalamatiranian.ir  با رعایت شرط خانوار ( پدر ، مادر و فرزندان زیر 18 سال ) ثبت کند تا بتواند خود و خانواده اش از مزایای بیمه سلامت ایرانیان (همگانی) برخوردار شوند . 
وی افزود : بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1666 * از تاریخ اعتبار پوشش بیمه ای خود مطلع شوند . 
لازم به ذکر است در حال حاضر حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه این اداره کل می باشند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد