hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > سارق لاستیک خودروها با ۲۹ فقره سرقت در گرگان شناسایی شد

سارق لاستیک خودروها با ۲۹ فقره سرقت در گرگان شناسایی شد

سرهنگ علی تجری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبري پليس اظهار کرد: پس از وقوع سرقت‌ های متعدد چرخ های خودرو در سطح حوزه، با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو روانی نامطلوب در بين شهروندان، موضوع با تشكيل تيمی ويژه در دستور كار ماموران کلانتری ۱۱ اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگانادامه داد: سرانجام ماموران با تحقيقات گسترده ميدانی و انجام گشت‌ های محسوس و نامحسوس موفق به شناسايی سارق شدند. سپس محل اختفاء و رفت و آمدهای وی را تحت كنترل قرار گرفتند و در یک عمليات پليسی وارد مخفيگاه متهم شده و وی را دستگير كردند.
او با بيان اينكه متهم از سارقان سابقه‌ دار است، خاطرنشان كرد: طی تحقيقات تكميلی به عمل آمده توسط ماموران، متهم در نهايت به ۲۹ فقره سرقت چرخ های خودرو اعتراف كرد و اموال مسروقه را به ۴ نفر مالخر فروخته بود که با تلاش ماموران دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان با بیان اینکه متهم با تشكيل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده افراد مشكوک، مراتب را سریعا از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به اطلاع پليس برسانند تا اقدامات مناسب در اين زمینه انجام شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد