hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شکل گیری مجمع خیرین ازدواج در استان قم

شکل گیری مجمع خیرین ازدواج در استان قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: خیرین استان مشارکت گسترده ای در زمینه کمک به ازدواج دارند  و در این راستا مجمع خیرین ازدواج در استان قم شکل گرفته است.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم، مرسول منعم امروز در گفت وگویی با اشاره به عملکرد تشکل‌های مردمی در قم اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد استان برنامه‌های مختلفی را در خصوص ازدواج و خانواده برگزار کردند، البته استمرار برگزاری این برنامه‌ها نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی است تا امکان برگزاری مطلوب آن‌ها فراهم شود.
  وی ادامه داد: اقبال در سمن‌های استان قم برای فعالیت در عرصه خیریه برای ازدواج وجود دارد و خیرین استان مشارکت گسترده ای در زمینه کمک به ازدواج دارند، مجمع خیرین ازدواج در استان قم شکل می‌گیرد.
  مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: مجمع خیرین ازدواج یک نهاد غیردولتی است و دستگاه‌های دولتی در اداره آن نقش ندارند، البته در جلسات هیأت امنا این مجمع خیرین، سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا می‌کنند.
  وی خاطرنشان کرد: استان قم جزو استان‌های پیشرو در زمینه پرداخت وام ازدواج در کشور است و بانک‌های استان بیش از 300  میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد