hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش تولیدات درباره شهدای قم

افزایش تولیدات درباره شهدای قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای قم در آبان ماه سال آینده، از تلاش برای تولید فیلم کوتاه، فیلم سینمایی و سریال درباره شهدای قم خبر داد. 

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار رویداد ایران - قم، از تلاش برای برگزاری مطلوب‌تر اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین ‎جشنواره فیلم فجر در استان نسبت به دوره‌های پیشین خبر داد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا تمامی فیلم‌های جشنواره با توجه به فضای فرهنگی قم اکران شود.
وی همچنین به برگزاری کنگره ملی شهدای قم در آبان ماه سال آینده اشاره کرد و افزود: کارهای انجام شده در زمینه تولید آثاری برای معرفی شهدای شاخص قم کافی نیست و قم باید با تولیدات هنری مطلوب، دِین خود را به شهدا ادا کند.
وی بر لزوم مشارکت نهادها و پرهیز از نگاه جزیره‌ای و سازمانی در حوزه تولید آثار فرهنگی و هنری شهدای قم تأکید کرد و گفت: باید دستگاه‌ها با پشتیبانی انجمن‌های فرهنگی و هنری هم‌افزایی ویژه داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین از تلاش برای تولید فیلم کوتاه، فیلم سینمایی و سریال با موضوع شهدای قم خبر داد و افزود: تولید این پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی نیازمند حمایت نهادهای ملی و استانی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد