hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش هزار نفری مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم

کاهش هزار نفری مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری در استان از سه هزار و 500 نفر به دو هزار و 400 نفر رسیده است.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_ قم،مصطفی کاویانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت بیمه بیکاری در استان اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم از سه هزار و 500 نفر به دو هزار و 400 نفر رسیده است که نشان از کاهش مستمری بگیران بیمه بیکاری در استان دارد. 
  وی ادامه داد: نرخ بیکاری در استان قم از نرخ بیکاری در کشور کمتر است و این آمار از سال 94 تاکنون روند نزولی دارد و در تابستان سال جاری نرخ بیکاری استان به 10.4 درصد رسید، درصد مشارکت اقتصادی در قم هم در حال افزایش است.
  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: اجباری برای اعزام مستمری بگیران حقوق بیکاری به کارخانه‌های استان نداریم، همچنین استقبال زیادی از سوی فارغ التحصیلان دانشگاهی قم برای مشارکت در طرح کارورزی نشد.
  کاویانی با اشاره به طرح کارورزی در استان قم اظهار کرد: سهمیه استان قم در این طرح بیش از هزار و 700 نفر بود، اما با وجود پرداخت حقوق به شرکت کنندگان در طرح و نیز پذیرش هزینه حق بیمه از سوی دولت، ظرفیت طرح کارورزی در قم پر نشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد