hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازید استاندارخراسان رضوی از واحد تولیدی شهرک صنعتی بینالود

بازید استاندارخراسان رضوی از واحد تولیدی شهرک صنعتی بینالود

نظری استاندار خراسان رضوی به همراه مدیر کل اداره صنایع خراسان و مدیریت شهرک صنعتی بینالود و هیئت همراه از خطوط تولید شرکت مهرکام پارس (سایت خراسان) بازدید کردند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دراین بازدید با تاکید بر حمایت از تولید و توسعه هرچه بیشتر صنعت قطعه سازی در خراسان رضوی اشاره کرد. 

همچنین وی باابراز امیدواری از برداشته شدن موانع در سال رشد تولید و مهارتورم بر افزایش تولید متناسب با نیاز ایران خودرو خراسان تاکید کرد.  

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به احیا خط تولید کامیونهای سنگین معدنی در خراسان رضوی ، ادامه داد :  شرکت ویستا ماشین خط تولید دامپتراک یا ماشین آلات ویژه حمل گندله و مواد اولیه مورد استفاده معادن در شهرک صنعتی بینالود (مشهد) راه اندازی مجدد شد. 

"جعفر فرشچی طوسی" ضمن بازدید از واحد شرکت مهرکام پارس خراسان بیان داشت : این واحد از ایجاد ۳۰۰ موقعیت شغلی و به کارگیری افراد و نیروی انسانی بومی و شهرستانهای مشهد و نیشابور و بزرگترین تامین کننده قطعات صندلی و سپر و داشبورد برای ایرانخودرو خراسان ضمن طرحهای توسعه و درخواست فضای جدید درمجاورت سایت و افزایش تولد و اشتغال نزدیک به ۲۰۰ فرصت و ایجاد کار با موافقت مدیران استان و بهره مندی از ظرفیتها و منابع استان و دستورات این عزیزان  بر افزایش مساحت فعلی کنونی از ۱۷۰۰۰ مترمربع به ۳۰ هزارمترمربع بیان داشت 

در پایان از کارگران نمونه سایت توسط استاندار تقدیر و از وجود چنین واحدهای تولیدی با بهره وری و ایجاد اشتغال و همدلی و تفکر و همت جهادی و تیمی تشکر و قدردانی نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد