hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری برگزار می‌شود

رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری از برگزاری این کنفرانس در روزهای ۲۰ و۲۱ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکمال حسینی رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در گفت و گوی خبری با اشاره به برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، تبیین چهره واقعی مدعیان حقوق بشر به جانیان را از مهم‌ترین رسالت‌های این کنفرانس بین‌المللی دانست و اظهارکرد: با توجه به موضوع این کنفرانس بین‌المللی تبیین صورت گرفته فارغ از مباحث دفاعی به‌صورت تهاجمی و مطالبه گرانه دنبال خواهد شد.

نماینده جامعةالمصطفی در استان گلستان افزود: ما می‌خواهیم چهره کریه حقوق بشر آمریکایی را به‌صورت علمی و مستند تبیین و در حقیقت بدهکاران حقوق بشر در جهان که خود را طلبکار معرفی می‌کنند را به چالش بکشانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی برگزاری ۳۵ پیش نشست علمی را گواهی روشن بر اهتمام جدی نمایندگی جامعةالمصطفی نسبت به تبیین چهره واقعی و کریه تمدن غربی دانست و یادآور شد: تاکنون حدود ۲۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال‌شده است، از این میان ۲۰ مقاله به‌صورت سفارشی و محصول پژوهش اندیشمندان عرصه بین‌الملل است.

وی بین‌المللی بودن این کنفرانس را نویدبخش شکل‌گیری حرکتی جهانی توصیف و ابراز کرد: پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از نگاه رهبر معظم انقلاب در روز‌های چهارشنبه ۲۰ و پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد؛ در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه پنل‌های تخصصی موضوعی تشکیل خواهد شد و در روز اختتامیه نیز ضمن دعوت از شخصیت‌های بین‌المللی از سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی بهره‌مند خواهیم شد.

نماینده جامعةالمصطفی در استان گلستان حضور اندیشمندانی از مذاهب مختلف اسلامی در کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از نگاه مقام معظم رهبری را تجلی اجتماع وحدت‌آفرین اسلامی دانست و یادآور شد: در این کنفرانس بین‌المللی چهره کریه دولت آمریکا در بحث نقض حقوق بشر، در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌صورت علمی و مستند تبیین خواهد شد.

وی با بیان این که مقالات برتر این همایش مجوز ISC را دریافت خواهند کرد، گفت: در حاشیه برپایی این کنفرانس بین‌المللی از دو کتاب دشمن‌شناسی قرآن و نیز افول آمریکا از دیدگاه مقام معظم رهبری رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در پایان سخنان خود پخش و اکران فیلم کوتاه و برپایی تئاتر، نمایشگاه عکس و پوستر موضوعی را از دیگر ویژه‌برنامه‌های این کنفرانس عنوان کرد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد