hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > واردات ۵۱ میلیون دلاری کالا از گمرکات استان کرمانشاه

واردات ۵۱ میلیون دلاری کالا از گمرکات استان کرمانشاه

مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: مجموع کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان در ۹ ماهه سالجاری ۵۱ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۵۶ دلار به وزن ۲۴ هزارو ۳۹۹ تن است.
ناظر گمرکات استان ومدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: مجموع کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان در ۹۹ ماهه سالجاری ۵۱ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۵۶ دلار به وزن ۲۴ هزارو ۳۹۹ تن می‌باشد؛ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۰۷ درصد و از حیث وزن ۹۳ درصد افزایش داشته است.


خلیل حیدری مجموع اقلام وارداتی درنه ماهه سال ۱۳۹۸ را ۹۲ نوع کالا عنوان نمود و در ادامه افزود کشور عراق با ۳۱ میلیون و ۴۱۴ هزارو ۶۵۰ دلارکالا به وزن ۱۸ هزارو ۴۹۳ تن جایگاه اول را در بین کشور‌های طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۹ ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است. 


حیدری ادامه داد: طی مدت یاده شده کشور چین با ۸ میلیون و ۴۴۶ هزارو ۳۹۳ دلارکالا به وزن یک هزارو ۱۹۰ تن و کشور تایوان با ۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۷۶ دلار کالا به وزن ۴۴۲ تن درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه بیشتر کالا‌های وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژ‌های آلومینیوم کارنشده، جعبه فرمان برای سواری سواری کاری وانت و تراکتورکشاورزی، تایربادی نو ازکائوچو برای اتوبوس و باری، آلومینیوم بصورت کارنشده غیرممزوج، اجزاء و قطعات ماشین آلات ودستگاه‌ها برای کارکردن روی خمیرکاغذکاغذیامقوا، مخلوط هیدروکربور‌های بودار، ماشین‌ها برای مخلوط کردن، ورزدادن، خردکردن، سائیدن و. عنوان کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد