hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی

شهردار منطقه سه شیراز خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی

شهردار منطقه سه شیراز بر بهبود شرایط موجود در محله های این منطقه خصوصا محله های کمتر برخوردار تاکید کرد و بیان داشت: اجرای طرحها و پروژه های عمرانی متناسب با نیاز مردم در محله ها می تواند در ارتقای سطح زندگی شهروندان و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

غلامرضا شهریاری، شهردار منطقه سه شیراز از آغاز عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی در منطقه سه شهرداری خبر داد و گفت: رصد نیازهای مردم و رفع و یا کاهش محرومیت از محله های کمتربرخوردار منطقه، رویکردی است که همه عوامل شهرداری منطقه سه نسبت به این مهم توجه و اهتمام دارند.

شهریاری خاطرنشان کرد: تشکیل کمیسیون های تخصصی در شورای اسلامی شهر برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار، به این معنی است که علاوه بر تلاش برای اجرای پروژه های کلان شهری، رفع مشکلات محله ها نیز برای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری حائز اهمیت است.

شهردار منطقه سه کلانشهر شیراز با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه برنامه ها و طرحهای عمرانی خوبی تدوین شده است، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این برنامه ها شهروندان این منطقه شاهد تغییرات و تحول در این منطقه باشند.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی شهرداری منطقه سه در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد