hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تداوم انقلاب دوم در گرو به ثمر رساندن اقتصاد و فرهنگ است

تداوم انقلاب دوم در گرو به ثمر رساندن اقتصاد و فرهنگ است

میثاقی با بیان اینکه به سوی توسعه استان گام برداریم تصریح کرد:عده ای در کشور هستند که حاضرند به خود و کشورشان خیانت کنند ولی نگذارند نیروهای انقلابی جوان و دلسوز وارد مجلس شوند.

به گزارش تحلیل ایران ،اکبر میثاقی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی  با این هدف که نیروهای انقلابی می خواهند انقلابی را در مجلس به وجود آورند که نمایندگان آنان انقلابی ،جوان ، دلسوز، حامی مستضعفین ،اهل اندیشه وخداترس و حامی نیروهای انقلاب باشند تا مجلسی متفاووت از گذشته داشته باشند که بتوان مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم را برطرف کنند.                                                                                                                 
دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  اظهار داشت:ماامید واریم با ورود  نسلی انقلابی و معتقد در مجلس می توان  قانون را اصلاح و مردم و کشور را از وضعیت کنونی رهایی بخشند.                                                                                                                                                       
 اکبر میثاقی با تأکید بر اینکه مردم عزیز استان بیندیشید ومشورت کنند تا با اندیشه درست نمایندگانی را انتخاب کنند تا بتوانیم موجبات تغییر در استان را داشته باشیم افزود:ونگذارید اندیشه نان شما را از یک انتخاب درست دور کند.
به سوی توسعه استان گام برداریم//عده ای در کشور هستند که حاضرند به خود وکشورشان خیانت کنند
میثاقی با بیان اینکه به سوی توسعه استان گام برداریم تصریح کرد:عده ای در کشور هستند که حاضرند به خود وکشورشان خیانت کنند ولی نگذارند نیروهای انقلابی جوان و دلسوز وارد مجلس شوند.
مجلس باید حامی مستضعفین و پا برهنگان و نیروهای انقلابی باشد
 
وی افزود: مجلس باید حامی مستضعفین وپا برهنگان و نیروهای انقلابی باشد .                                                               
دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف در کلان کشورمی خواهد یک انقلابی را در این خصوص ایجاد کند که مجلسی متفاوت از گذشته داشته باشیم.                                                          
اکبر میثاقی ضمن تأکید بر اینکه شورای ائتلاف  نیروهای انقلاب  با معرفی وحمایت از کاندیداهای انقلابی می خواهد که مجلسی متفاوت از گذشته داشته باشیم که  به نفع مردم باشد افزود: لذا کمیته سیاسی ائتلاف نیروهای انقلاب با کارشناسی کامل از ضعیت کاندیداها و طرح و برنامه های آنان و نگاه ملی و استانی آنان انتخاب را انجام خواهد داد و به مردم عزیز معرفی خواهد کرد.       
وی همچنین ادامه داد: با اینگونه اندیشه می توانیم انقلابی در مجلس، اقتصاد و فرهنگ ایجاد کنیم که مردم عزیز ایران بتوانند علیه مدیرانی که خود را به دروغ انقلابی می نامند تا بر سر سفره انقلاب به غارتگری ادامه دهند توسط مجلس انقلابی مقابله کنند.
تغییر در مجلس باید راهبردی و دارای یک نقطه عطف باشد.
میثاقی با تأکید بر اینکه تغییر در مجلس باید راهبردی و دارای یک نقطه عطف باشد افزود: تا اوضاع به نفع ملت و مردم تغییر کند و اگر نتوانیم تغییر را ایجاد کنیم شاهد ایجاد کردن یک شرایط خوب برای دشمن خواهیم بود.
دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  خاطر نشان کرد: صدای مردم بایداز درون مجلس بشنویم نه اینکه به دلیل عمل نکردن خوب مجلس به وظایف قانونی خود این تصور را ایجاد کنند که مجلس خانه ملت نیست و مجلس یعنی در اختیار دولت بودن  مجلس باید در مسائل ملی وکلان مستقل عمل کند.
تداوم انقلاب دوم در گرو  به ثمر رساندن اقتصاد  و فرهنگ
وی افزود:باید یک  رقابت اقتصادی مثبت در استانها را به وجودآورد و مجلس آینده باید با حضور نیروهای انقلابی اقدامات بنیادی در اقتصاد و فرهنگ را عملی کند.
میثاقی همچنین تصریح کرد:در مجلس و دولت آینده نیاز به اقدامات جهادی داریم و در گام دوم انقلاب باید در حقیقت تداوم انقلاب دوم را به ثمر رساندن اقتصاد  و فرهنگ بدانیم.
اکبر میثاقی با بیان وتأکید که بنگاههای اقتصادی بدون اندیشه مردم هیچگونه پیشرفت نخواهند داشت ادامه داد: مردم باید با اندیشیدن درست ویک انتخاب صحیح بتوانند انتخابات خوبی را به سرانجام برسانند.
دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با عنوان اینکه مردم بتوانند از تریبون مجلس مطالبات خود را پیگیری کنند تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به دنبال این تغییر انقلابی است و ما تلاش خواهیم کرد  با انتخاب کاندیداهای شجاع آگاه مقتدر و خداترس این حرکت را به پیش ببریم .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد