hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیش از ۱۰۵ هزار و ۵۶۰ نفر ازفرهنگیان تاکنون میهمان استان خراسان رضوی بودند

بیش از ۱۰۵ هزار و ۵۶۰ نفر ازفرهنگیان تاکنون میهمان استان خراسان رضوی بودند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اسکان بیش از ۱۰۵ هزارو۵۶۰ نفر درمدارس این استان خبردادوگفت: بسیاری از خادمان زائرانِ امام هشتم، همکاران فرهنگی هستند

 مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حسین محمدزاده  بعد از دوهفته تعطیلی نوروز گفت: در ایامی که مدارس در تعطیلات به سر می‌برند بسیاری از همکاران ما که خادم زائرین در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هستند از این عزیزان پذیرایی و استقبال ‌می کنند و به زائرین امام هشتم علیه السلام خدمت رسانی می کنند. 

وی  افزود:  ۴۸ پایگاه در سطح استان برنامه ریزی شده به عبارتی ۶۱۰ آموزشگاه و ۵ سالن با ظرفیت ۶۳۴۰ کلاس با ظرفیت ۳۳ هزار نفر در شهر مشهد و در سطح استان ۸۹۰ آموزشگاه در اختیار زائرین قرار داده شده است و ظرفیت پیش بینی شده برای زائران، ۴۷هزار نفر بوده است.

محمدزاده  اظهارکرد:از ۱۰۵ هزار و۵۶۰ فرهنگی دراستان ،بیش از ۸۲ هزار و۸۰۰ نفر درمشهد اسکان داشتند وهمچنین حدود ۳ هزار نفر از همکاران خوب ما در مدارس از سرایداران، مدیران مدارس و مسئولین استان پای کار بودند تا حتی در شب عید خدمت رسانی داشته باشند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تاکید کرد:  آموزش و پرورش ان شاالله طبق سنوات گذشته بتواند خدمت رسانی خود را انجام دهد و خاطره خوبی برای عزیزانی که به مشهد سفر می‌کنند داشته باشد البته طبق بازدیدهایی که از مدارس انجام شده مهمانانی که در مدارس اسکان داشتند از میزبانی استان راضی بودند .

محمدزاده در پایان گفت: از زحمات همه همکاران که باعث رضایت زائرین شدند و تمامی خبرنگاران در پوشش برنامه های آموزش و پرورش در این ایام تشکر می کنم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد