hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > «مشت آخر»کاردست فخیم زاده داد

«مشت آخر»کاردست فخیم زاده داد

عصر چهارشنبه، ششم تیرماه، درحالی خبر تصادف دو موتورسوار در جاده چالوس منتشر شد که راکب یکی از آن‌ها مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون کشور، بود.

 در همین خبر اعلام شد هنرمند محبوب سینما و تلویزیون کشورمان از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار آسیب شده است.
سپس در خبری دیگر از سوی روابط عمومی فیلم «مشت آخر» که فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر آن است، گفته شد فخیم‌زاده در حین موتورسواری برای فیلم‌برداری فیلمش (مشت آخر) تصادف کرده و از ناحیه سر دچار شکستگی نشده است.
خبرهای ضد و نقیض ادامه داشت تا اینکه پنجشنبه،٧ تیرماه، حامد حسینی، تهیه‌کننده فیلم «مشت آخر»، با انتقاد از اخبار منتشر شده گفت: این‌گونه اخبار حال فخیم‌زاده را بد می‌کند. او در نهایت اعلام کرده بود حال این فیلم‌ساز و بازیگر سینما خوب و خطر رفع شده است. صبح روز جمعه همچنان شاهد اخبار مختلفی درباره وضعیت مهدی فخیم زاده بودیم که در میان آن‌ها، پایین بودن سطح هوشیاری فخیم‌زاده خیلی‌ها را نگران کرده بود. اما اوج این نگرانی جایی بود که برخی از شبکه‌های فضای مجازی، شایعه فوت این هنرمند را منتشر کردند، خبری که دقایق زیادی طرف‌داران مهدی فخیم زاده را در بهت و حیرت فرو برد. اما این شایعه چند دقیقه‌ای بیشتر طول نکشید و انتشار خبرهای بعدی، مبنی بر زنده بودن این هنرمند سینما و تلویزیون، لبخند را روی لبان طرف‌دارانش آورد.
خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران نزدیک این بازیگر و کارگردان در یکی از تازه‌ترین خبرها درباره وضعیت مهدی فخیم زاده اعلام کرد: وضعیت مهدی فخیم‌زاده از نظر پزشکی خوب است ولی پزشکان معالج در حال تلاش و به دنبال راهی هستند تا بدون عمل جراحی و با کمک دارو، خونریزی به وجود آمده در مغز را درمان کنند. او همچنین میزان هوشیاری فخیم‌زاده را نسبت به روز پنجشنبه یکی، دو درصد بهتر اعلام
کرده بود.تا اینکه به گفته خسرو امیرصادقی، حوالی ساعت ١٣دیروز این هنرمند سطح هوشیاری‌اش برگشت و توانست با برخی از نزدیکان و پزشک معالجش گفت‌وگو کند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد