hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نشست مردمی مدیران شهری با شهروندان محله دانشجو در منطقه ۱۱

بی واسطه با مردم

نشست مردمی مدیران شهری با شهروندان محله دانشجو در منطقه ۱۱

نشست مردمی با مردم محله دانشجو با حضور مدیران شهری در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد .

 مشهد مقدس پایگاه خبری رویداد ایران-نشست مردمی مدیران شهری با مردم محله دانشجو با حضور سید ابراهیم علیزاده عضو شورای اسلامی شهر مشهد، مهدی عرفانیان شهردار منطقه یازده، سرهنگ یزدی فرمانده پلیس راهور منطقه یازده، سرگرد سبحانی فرمانده کلانتری هفت تیر، شهروز شرقی مدیر منطقه چهار آب و فاضلاب مشهد و مدیر عامل شرکت برق منطقه چهار برگزار شد.
مهدی عرفانیان در ابتدا ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: شهرداری مشهد درکنار دیگر نهاد های خدمت گزار در راستای تحقق رضایت شهروندان گام برمی دارد  و در صورت  همکاری شهروندان  و یا سازمان های مربوطه کارها و امور به درستی  می شود .
وی در پاسخ به سوالات شهروندان در خصوص املاک ستاره دار توضیحاتی ارائه نمود و در ادامه اظهارکرد: شهرداری در راستای احقاق حقوق شهروندان تمام تلاش خود را خواهد نمود و با تشکیل جلسات مختلف و پیگیری های منطقه مشکل اراضی ستاره دار حل خواهد شد . 
علیزاده عضو شورای اسلامی شهر نیز با حضور دراین نشست به سوالات مردمی پاسخ گفت. عضو کمیته نظارتی منطقه یازده درپاسخ به سوالات شهروندان درخصوص خط 1 قطارشهری اظهارکرد: ۶۰ واگن کسری داریم ،پیگیری های زیادی انجام دادیم و با توجه به اینکه بهره برداری از خط 3 قطارشهری اعتبار زیادی را می طلبد و اولویت ما حرم و پایانه مسافربری است ، همچنان پیگیر جذب اعتبار هستیم وامیدواریم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم . 
شهردار منطقه یازده  درخصوص پیاده روهای نامناسب در منطقه  خاطرنشان کرد: پیاده روهای این منطقه خاکی نیستند ولی نیاز به یکسان سازی و پیاده روسازی دارد،که تا سال آینده پس از تخصیص اعتبار لازم و در حد توان اقدام خواهیم کرد .
مدیر عامل شرکت برق منطقه چهار در خصوص روشنایی معابر گفت : ستون های برق معابر اصلی به صورت مرتب چک می شود و در صورت نیاز لامپ های ستون ها تعویض می شود اما در معابر فرعی در صورت اعلام نیاز از سوی شهروندان ، توسط شرکت برق پیگیری می شود .
فرمانده کلانتری هفت تیر در پاسخ به سرقت گوشی در سطح منطقه گفت : اگر شهروندان در معابر خاصی مشکل دارند با اعلام به شماره تماس کلانتری ، مشکل را حل و فصل خواهیم کرد .
مدیر منطقه چهار آب و فاضلاب مشهد در خصوص حفاری های شرکت آب گفت: حفاری ها ی مربوط به شرکت آب درحال مرمت می باشد و حفاری های باقی مانده پس از اتمام کار لوله کشی و... بهسازی آن ها انجام می شود.
عرفانیان  در خصوص دغدغه شهروندان از ایجاد فضای شاد و مفرح برای خانواده ها در نوروز گفت : درکنار اکران المان ها ی نوروزی در منطقه یازده قطعا برنامه های متنوع فرهنگی ،تفریحی برای نوروز خواهیم داشت .
عرفانیان پس ازپاسخ به تک تک سوالات شهروندان اذعان داشت: مهمترین مسئله در ذهن ما آرامش و رضایت شهروندان درفضای شهری است .
علیزاده نیز در پایان ضمن تشکر از میزبانی خوب منطقه یازده و مسجد امیرالمومنین (ع) گفت : هدف وتلاش ما میزبان خوب از زائران ومجاوران علی بن موسی الرضا(ع) است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد