hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نگارگذرهای قم در سال آینده افزایش می‌یابد

نگارگذرهای قم در سال آینده افزایش می‌یابد

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از افزایش نگارگذرهای قم در سال آینده با هدف اکران آثار جشنواره‌های هنری نظیر جشنواره رضوی خبر داد.


به گزارش رویداد ایران از قم،حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه برپایی کارگاه پوستر رضوی در قم، برگزاری این کارگاه هنری را فرصتی برای قم دانست و گفت: از سوم اسفندماه هنرمندانی با انگیزه امام رضایی از نقاط مختلف کشور در قم گردهم آمدند تا به خلق آثار هنری بپردازند که این فرصت را باید غنیمت شمرد و برای حفظ آن کوشید.
وی معرفی شهر قم با بهره‌مندی از زبان هنر را یکی از رسالت‌های شهرداری قم  دانست و گفت: مشارکت شهرداری قم در کارگاه پوستر رضوی اقدامی است که در راستای تحقق هدف معرفی قم و آموزه‌های این شهر رقم زده شده است.
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری جشنواره نمادهای رضوی در سال 95 به دبیری این سازمان یاد کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم سال آینده این جشنواره را احیا کنیم تا حرکتی در شأن هنر قم رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: هنرمندان قمی در حوزه گرافیک، خط، شعر و سایر رشته‌های هنری جایگاهی ویژه دارند و قم در حوزه هنر پویاست و امیدواریم آینده درخشان‌تری در عرصه هنر به ویژه هنر متعهد داشته باشیم.
طباطبایی‌نژاد در خصوص اکران آثار جشنواره‌های هنری از جمله جشنواره رضوی، گفت: نگارگذر صفائیه یکی از این ظرفیت‌هاست و امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش این نگارگذرها در قم باشیم.
وی همچنین در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های هنری نظیر کانون هنر شیعی در قم دارید، گفت: نشست مشترکی با استاد نجابتی داشتیم و مقرر شد برای سال آینده با استفاده از ظرفیت این کانون هنری، استفاده از هنر در فضای شهری را تقویت کنیم.
کارگاه پوستر رضوی به‌عنوان یکی از سلسله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از چهارشنبه سوم اسفندماه کار خود را در مجتمع حضرت معصومه(س) شهر قم آغاز کرده و تا جمعه پنجم اسفندماه با حضور هنرمندان کشوری به فعالیت خود ادامه می‌ده

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد