hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بانوان مددجو کرمانشاهی ۱۱۸۵ شغل زودبازده اجرا کردند

بانوان مددجو کرمانشاهی ۱۱۸۵ شغل زودبازده اجرا کردند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال دو هزار و ۷۹۳ طرح شغلی از سوی مددجویان کرمانشاهی اجرا شده که هزار و ۱۸۵ نفر از مجریان این طرح های اشتغال را بانوان تشکیل داده اند.
رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده است.


جلیلیان با بیان اینکه این وام ها به دو هزار و  ۷۹۳ مددجوی کرمانشاهی به منظور ایجاد کسب و کار زودبازده و پایدار پرداخت شده است، افزود: هزار و ۱۸۵ نفر از مجریان این طرح های اشتغال را  بانوان تشکیل داده اند.


وی ادامه داد: همچنین هزار و ۸۳۵ مورد از طرح های اشتغال توسط مددجویان ساکن در روستاها و باقی از سوی مددجویان شهری اجرا شده است.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: دارا بودن مهارت فنی و توانایی ایجاد شغل از شرایط پرداخت وام های اشتغال به مددجویان متقاضی فاقد شغل است.


رشید جلیلیان تصریح کرد: بیشترین شغل های مددجویی در رسته های دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی اجرا شده اند.


جلیلیان با بیان اینکه طرح های شغلی مددجویان از پایدارترین مشاغل به شمار می روند، تاکید کرد: اعمال نظارت ها و ارائه مشاورهای قبل، حین و بعد از اجرای شغل تضمین کننده پایداری طرح های اشتغال مددجویی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد