hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فرماندار زاهدان از اجرای طرح های ویژه برای توسعه این شهر خبر داد

فرماندار زاهدان از اجرای طرح های ویژه برای توسعه این شهر خبر داد

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: تعداد۱۰۳پروژه در موضوعات مختلف ازجمله، بهداشت، سلامت، راه و....به مبلغ ۲۱۱میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش رویدادایران فرماندار شهرستان زاهدان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ،ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی درخصوص افتتاح چندین پروژه در حوزه شهرستان گفت: تعداد۱۰۳پروژه در موضوعات مختلف ازجمله، بهداشت، سلامت، راه و....به مبلغ ۲۱۱میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

نخعی افزود: درحال حاضر هیچ پروژه ای در استان و شهرستان تعطیل نیست و برنامه ریزی شده همه طرح ها به موقع به انجام برسد.

فرماندار همچنین در خصوص گاز رسانی شهری در زاهدان نیز گفت: در زاهدان در حدود ۱۷۰۰کیلومتر گازکشی شده است که باید در مدت ۲۰سال انجام می گرفت ولی با تلاش فراوان در مدت ۲سال و نیم این طرح انجام پذیرفت که این یک رکورد بی سابقه در کشور است و اکنون در هیچ نقطه ای از زاهدان بدون شبکه گازرسانی نداریم.

نخعی ادامه داد: برخی از نقاط شهر زاهدان که خیلی نیز محدود است هنوز گازکشی نشده آن هم به دلیل وجود مشکلات و تملک اراضی بصورت غیر قانونی است.

فرماندار زاهدان در خصوص رشد بودجه شهرستان نیز اظهار کرد: از سال ۹۹به بعد رشد بودجه ای خوبی داشته ایم که از حدود ۲۰۰۰میلیارد بودجه عمرانی به ۶۵۰۰میلیارتومان رسیده است و این نشان‌ دهنده توجه ویژه نظام و دولت و دغدغه مهم مسئولین برای جبران و رفع عقب افتادگی بوده است.

نخعی گفت: حدود 44 درصد جمعیت زاهدان حاشیه نشین هستند که این خود باعث بروز مشکلات اجتماعی زیادی در سطح شهر شده است که برای ساماندهی این مناطق برنامه های ویژه در حال اجراست.

وی درخصوص ساماندهی برخی اماکن شهرستان زاهدان نیز بیان کرد: چهار راه رسولی که بازار مهمی در زاهدان و استان بشمار می رود با تصمیمات و مطالعات جدیدی که صورت گرفته با انجام دو فاز کار بازسازی خیابان و پیاده روها بصورت سنگفرش و آب نما بصورت سنتی ساخته خواهد شد تابه این مرکز تجاری زیبایی خاصی داده شود.

فرماندار زاهدان خاطرنشان کرد: ساماندهی برخی مشاغل از جمله فروش دام و ایجاد دکه ها و بازارچه هایی در سطح شهر به مبلمان شهری اضافه خواهدشد و همچنین تغییر محل ایستگاههای مسافربری زاهدان به شهرهای خاش و زابل در دستور کار است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد