hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیش از 310 کیلوگرم کله پاچه و آلایش غیربهداشتی در کرمانشاه کشف و معدوم شد

بیش از 310 کیلوگرم کله پاچه و آلایش غیربهداشتی در کرمانشاه کشف و معدوم شد

جانشین اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از 310 کیلوگرم کله پاچه و آلایش غیربهداشتی در منطقه وزیری و نواب کرمانشاه ضبط و معدوم سازی شد.

رضا امیدوار در گفتگویی از تشدید بازرسی های امکان بهداشتی و خدماتی خبر داد و گفت: طی بازرسی های روزهای گذشته بیش از 310 کیلوگرم گوشت و مواد خام دامی غیربهداشتی شامل کله پاچه، دل و جگر، امعاء و احشاء با بوی ماندگی و از دست دادن قوام و تغییر رنگ و همچنین گوشت از قبل چرخ شده در منطقه وزیری و نواب ثبت و ضبط و معدوم شد. امیدوار یادآور شد که گوشت بایستی در حضور مشتری چرخ شود و در صورت رویت همکاران ما گوشتی که از پیش چرخ شده باشد بدلیل عدم توانایی در شناسایی منبع آن ضبط خواهد شد.

جانشین اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ادامه داد این کشفیات با همکاری اجرائیات، بازرسی اصناف و بهداشت انجام شده است. وی یادآور شد: پل ارتباطی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان برای دریافت گزارشات مردمی از تخلفات مشاهده شده است.

رضا امیدوار جانشین اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به تشکیل پرونده برای متخلفان ارائه محصولات غیربهداشتی در این مناطق و ارجاع آنان به دستگاه قضایی اشاره و عنوان کرد: یگان های مشترک بازرسی متشکل از ارگان های دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، اصناف و مرکز بهداشت در دو کشیک به صورت روزانه از امکان و مراکز عرضه فراورده های خام دامی بازدید دارند و به جد با قانون شکنان در امر خدماتی و بهداشتی برخورد خواهند کرد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد