hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش سرانه فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان به ۳.۸ مترمربع

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد:

افزایش سرانه فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان به ۳.۸ مترمربع

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مصوبات شورای راهبردی قرارگاه جهادی کشور، ارتقای سرانه فضاهای آموزشی استان بوده که با هم‌افزایی انجام شده بین دولت، خیرین و نهادهای انقلابی، سرانه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان در سال جاری از عدد ۳.۳ به ۳.۸ افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، میثم لک‌زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، روز گذشته، ۱۰ بهمن‌ماه در جلسه فوق‌العاده قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، گفت: در استان هشتصد کلاس درس کانکسی مستقل و غیرمستقل داریم که در سال‌جاری از محل منابع ملی و با ورود بنیاد برکت و دیگر مجموعه‌های خیرین، سعی داریم با آغاز عملیات اجرایی زمینه حذف ۲۲۹ کلاس را در مرحله اول به سرانجام برسانیم.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از مصوبات شورای راهبردی قرارگاه جهادی کشور، ارتقای سرانه فضاهای آموزشی استان بوده که با هم‌افزایی انجام شده بین دولت، خیرین و نهادهای انقلابی، سرانه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان در سال جاری از عدد ۳.۳ به ۳.۸ افزایش پیدا کرده است.
 میثم لک‌زایی اضافه کرد: برای اجرای کامل مصوبه نیازمند اعتبارات هستیم که با پیش‌بینی‌های انجام شده، برای رسیدن سرانه فضای آموزشی به ۴ متر مربع یک هزار و هفتصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در حال پیگیری هستیم.
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این برآورد براساس جمعیت فعلی دانش‌آموزان و به تعداد هشتصد هزار نفر در استان است که باید رشد سالانه جمعیت دانش‌آموزی و ورود بازماندگان از تحصیل به مدارس نوساز را به آن اضافه کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد