hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تولید ۴۵۹۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه دهه فجر

تولید ۴۵۹۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه دهه فجر

مدیرکل صداوسیمای استان اظهار کرد: چهارهزار و ۵۹۰ دقیقه در بخش‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در استان، تولید برنامه انجام خواهد شد.

به گزارش رویدادایران ، علیرضا کیخا در نشست خبری با أصحاب رسانه با بیان اینکه ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت نه‌تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مستضعفین عالم بود و در این سال‌ها اتفاقات خوب افتاده و زحمات بسیاری کشیده شده، اما یک اشکال بزرگ وجود دارد و اینکه این نعمت بزرگ درست روایت نشده است.

وی ادامه داد: اگر تلاش، همت و عزم راسخ را یک بال پیشرفت انقلاب اسلامی در نظر بگیریم، بال دیگر روایت این تلاش‌ها و حرکت است که در این سال‌ها بسیار کم‌رنگ بوده و محقق نشده است.

کیخا بیان کرد: در یک ماه اخیر رسانه ملی در کنار مردم استان ایستادگی کرد و در انعکاس مشکلات مردم از جمله مسئله تأمین سوخت، کمک به رفع کمبود آب، حق‌آبه که با پیگیری‌های مستمر منجر به حضور معاون اول رئیس‌جمهور در استان شد و این خط باید ادامه پیدا کند تا مشکل مردم حل شود.

وی تاکید کرد: اگر یک مطالبه آغاز می‌شود، باید تا نقطه پایانی و حل آن مشکلات پیگیری کرد و مطالبه‌گری برای حل مسئله و مشکلات مردم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی اذعان کرد: افزایش سهم اقشار مردم سیستان و بلوچستان در مطالبه‌گری از طریق بخش‌های صداوسیما و تخصیص بخشی از سهمیه استانی در شبکه‌های سراسری به صداوسیمای استان در راستای ارتقا و بهبود تعامل بین مردم و رسانه شکل خواهد گرفت.

مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در صداوسیمای استان اظهار کرد: چهارهزار و ۵۹۰ دقیقه در بخش‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در استان، تولید برنامه انجام خواهد شد.

وی سه هزار و ۱۵۰ دقیقه برنامه رادیویی، هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه تلویزیونی، ۱۲۰ دقیقه محتوای مجازی و ۸۰ عنوان برنامه گزارش و خبر را از برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد