hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازی موبایلی«هاتف» رونمایی شد

بازی موبایلی«هاتف» رونمایی شد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان از رونمایی بازی «هاتف» تولیدی سازمان فضای مجازی بسیج استان خبر داد.

محمدهادی طهرانی مقدم در گفتگو باخبرنگار رویدادایران افزود: بازی «هاتف» در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج تولیدی سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان، امروز در تهران با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، رونمایی شد.

وی ادامه داد: بازی «هاتف» در سبک تیراندازی یا شوتر اول شخص است و روایتگر نبرد و رشادت سرداران و سربازان دلیر ایرانی از جنگ تحمیلی تا مقابله با تروریست‌های مناطق مرزی است؛ آنجا که حس میهن‌دوستی و عرق وطن‌پرستی مردان و زنان ایرانی زبان زد دنیا می‌شود.

وی با بیان اینکه داستان این بازی با کمی الهام‌گیری از اتفاقات واقعی روایت می‌شود، افزود: در یک‌کلام، در «هاتف» تلاش بر دیده‌شدن نعمتی به نام امنیت دارد که در زندگی روزمره از تأثیر آن ممکن است غافل شویم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تصریح کرد: سال گذشته هم از یک بازی و همچنین نرم‌افزار تولید شده در مرکز متنا سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان در سومین دوره این رویداد ملی رونمایی شده بود.

شایان ذکر است؛ دو تیم تولید محتوا از سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی رویداد با تیم‌های اعزامی از سایر استان‌ها از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه به رقابت می‌پردازند و مراسم اعلام برگزیدگان و تجلیل از فعالان فضای مجازی کشور روز چهارشنبه در پایتخت برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد