hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح27 پروژه ورزشی طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان

افتتاح27 پروژه ورزشی طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح 27 پروژه ورزشی با اعتبار حدود 30 میلیارد و 700 میلیون تومان طی دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

به گزرش رویداد ایران ادهم کرد زابلی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان از افتتاح 27 پروژه ورزشی با اعتبار حدود 30 میلیارد و 700 میلیون تومان طی دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: زمین چمن فوتبال گل بزرگ کالبر دشتیاری، 24 زمین چمن مینی فوتبال و فاز اول محوطه سازی دهکده المپیک از مهمترین پروژه های دهه مبارک فجر است.

این مسؤول ادامه داد: 12هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند که این تعداد در حال افزایش است.

وی بیان کرد: 100 برنامه ورزشی برای بانوان در دهه مبارک فجر برگزار می شود که 15 برنامه ملی در 15 شهرستان استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در ایام الله دهه فجر رقابت‌های ساحل پیمایی و مریخ نوردی در چابهار و جشنواره طلوع خلیج فارس در استان برگزار و سه خانه نشاط و تندرستی برای نخستین بار در استان تجهیز می شوند.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری وبینارهای تخصصی و کارگاه های اشتغال و کارآفرینی، برپایی شب‌های خاطره ویژه بانوان موفق سیستان و بلوچستان، برگزاری جشنواره دا، اجرای بازهای بومی و محلی و غذاهای سنتی را از دیگر برنامه‌های سیستان و بلوچستان در دهه فجر عنوان کرد.

کرد از تجهیز سه خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان در دهه فجر خبر داد و افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت تسهیل ازدواج جوانان گفت: در یک ماه اخیر در قالب سه هزار و ۸۰۰ فقره وام ۵۲۰ میلیارد تومان به واجدین شرایط ازدواج استان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: به هر حال ما تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مشکلات و معضلات جوانان به حداقل کاهش یابد که در این راستا، نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد