hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجرای طرح امداد و نجات زمستان

اجرای طرح امداد و نجات زمستان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ؛ طرح ملی امداد و نجات زمستانه از تاریخ ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفند ماه به مدت ۹۰ انجام می‌شود .


️به گزارش این منبع خبری ؛ در این طرح ملی ۱۶ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کنند .


روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام کرد ؛ در هر پایگاه ثابت و موقت در روز ۵ نفر و در مدت طرح فوق ۹۴۵۰ نفر روز خدمات رسانی خواهند کرد .


به گزارش این منبع : هم چنین در این طرح یک فروند بالگرد هلال احمر نیز جهت امداد و نجات هوایی در نظر گرفته شده که در صورت لزوم امداد رسانی می کند . 


روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه توصیه هایی به رانندگان در روزهای زمستانی داشت و گفت: قبل از سفر از وضعیت خودرو ، آب و هوا و جاده مطلع شوید در صورت هرگونه حادثه احتمالی یا گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرید ، در مسافرت از جاده های اصلی و مسیرهایی که امکان رسیدن امدادگران وجود دارد رانندگی کنید و  هنگام رانندگی حتماً کمربند ایمنی را ببندید که نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی در تصادفات دارد ، حتماً خودروهای خود را به جعبه کمک های اولیه و کپسول اطفاء حریق مجهز نمایید با امدادگران و نیروی انتظامی در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان همکاری کنید و مانع فعالیت آنها نشوید در زمان سوانح حق تقدم در عبور همواره با گروه‌های امدادی است.


روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان گفت :
جمعیت هلال احمر  تلاش می کند تا فرهنگ خود امدادی در میان مردم در جامعه را رواج دهد .


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد