hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش تکاوران انتظامی طی چند عملیات همزمان در جنوب استان ۲ تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش رویدادایران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز پنجشنبه اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای باند مواد افیونی دست یافتند که اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از مناطق سخت گذر و از مخفیگاه خود به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان های انتظامی، افزود: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پر حجم یگان های عملیاتی پلیس، چهار سوداگر مرگ دستگیر، و در بازرسی از محل حضور و دپوی آنان در مناطق کوهستانی ۲ تن و ۲۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن ۶۶۷ کیلوگرم از نوع تریاک و ۵۵۳ کیلوگرم از نوع حشیش به همراه سه قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیری فشنگ مربوطه، یک دستگاه بی سیم و هشت دستگاه خودرو سواری پژو کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در گلوگاه‌ها و معبرهای قاچاق موادمخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد