hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۰۰ دستگاه نفتکش جاده پیما به ناوگان حمل و نقل منطقه زاهدان اختصاص یافت

۱۰۰ دستگاه نفتکش جاده پیما به ناوگان حمل و نقل منطقه زاهدان اختصاص یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: با ورود ۱۰۰ نفتکش جاده پیما و راه‌اندازی حمل ریلی نفت سفید انتقال سوخت به منطقه زاهدان سرعت یافت.

به گزارش رویدادایران قربانعلی مردانی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: علاوه‌بر جذب نفتکش‌های جدید در منطقه تعداد ۴۸دستگاه نفتکش فوتن و ۴۶ کشنده گاز مایع از بخش صادرات به ناوگان اضافه شده که با ورود این نفتکش های جدید توان حمل فرآورده های نفتی به منطقه افزایش یافته است.

وی با اشاره به راه اندازی خط انتقال ریلی نفت سفید از بندرعباس به زاهدان نیز افزود: راه اندازی این خط انتقال که برای اولین بار انجام شده کمک شایانی به تامین نفت سفید مورد نیاز منطقه کرده است.

مدیر منطقه زاهدان ورود کارت‌های مهاجر و افزایش برداشت بنزین از کارت های سوخت و دلایل متعدد دیگر را علت وجود صف در برخی از جایگاه‌ها عنوان کرد و افزود: مصرف بنزین در شهرستان زابل در ۱۰ ماهه امسال ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و در سطح منطقه نیز مصرف بنزین در ماه جاری ۱۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته که این موضوع یکی از دلایل تشکیل صف در جایگاه هاست.

مردانی تعداد جایگاه‌ها و تاسیسات گازمایع در دست اقدام منطقه را ۲۷ باب اعلام کرد و گفت: برخی از این جایگاه ها تا ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی اظهارداشت: مجوزهایی از سوی این شرکت با تأمین تجهیزات رایگان در زمینه احداث جایگاه های سی ان جی به برخی از سازمانها واگذار شده اما به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی ادارات مورد نظر احداث و بهره‌برداری از این جایگاه ها در موعد مقرر انجام نشده و با کندی در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه افزایش سهمیه سوخت استان و احداث جایگاه های جدید را که از تکالیف سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به استان بود مورد تاکید قرار داد.

محمد کرمی با تاکید بر اینکه جانمایی و احداث جایگاه‌ها باید با سرعت انجام شود خطاب به دستگاه هایی که مجوز احداث جایگاه به آنان واگذار شده گفت: احداث جایگاه‌ها باید با سرعت انجام شود و در صورت کوتاهی کردن در زمینه احداث بازخواست خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد