hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > معادن سیستان و بلوچستان باید موجبات توسعه استان را فراهم کند

استاندار:

معادن سیستان و بلوچستان باید موجبات توسعه استان را فراهم کند

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه معادن مختلفی که در این خطه وجود دارد که باید موجبات توسعه استان را فراهم کند، گفت: اقتصاد زمانی موفق است که مردمی باشد.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارداشت: برای توسعه اقتصاد استان باید نگاه‌ها را قوی‌تر کنیم.

وی افزود: اقتصاد زمانی موفق است که مردمی باشد یعنی مردم سهام دار واحدهای تولیدی شوند و سرمایه های مردم در استان سیستان و بلوچستان هزینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید نگاه مردم را تغییر داد چرا که شاهدیم افراد زیادی در این استان سرمایه های بزرگی دارند اما سرمایه گذاری آنها خارج از استان است.

وی تصریح کرد: از فرصت حضور سرمایه‌گذاران در استان سیستان و بلوچستان باید نهایت استفاده را مدیران کنند.

کرمی با بیان اینکه مرز برای سیستان و بلوچستان فرصت است ادامه داد: محصولاتی که قرار است به خارج کشور صادر شود باید در شهرک های صنعتی همین منطقه تولید شود.

وی بیان کرد،: باید از سرمایه ها استفاده کرد بنابراین زمانی که سرمایه های اندک در کنار هم قرار گیرند همچون سیل بزرگ می شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در کار علمی چیزی به نام توقف نداریم و باید مدام پیشرفت کنیم بنابراین پشت هر واحد تولیدی یک مرکز پژوهشی قوی باشد.

وی تصریح کرد: اگر اراده‌های ما قوی باشد می‌توانیم استانی در تراز انقلاب اسلامی بسازیم بنابراین اراده‌ها را تقویت کنید و از هیچ قدرتی واهمه نداشته باشید.

کرمی افزود: خداوند ثروت های زیادی در دل زمین برای ما قرار داده که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم بنابراین باید با تحقیق و کار از آن ها بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ثروتی که در این منطقه وجود دارد، باید مشکلات سیستان و بلوچستان را برطرف و موجبات توسعه استان را فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ارتباط دانشگاه و صنعت بسیار مهم است و باید ابر علمی ایجاد کنیم تا در زمان نیاز به بارش، از مواهب آن بهره‌مند شویم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد