hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دیدارامام جمعه تایباد با خبرنگاران شهرستان تایباد

دیدارامام جمعه تایباد با خبرنگاران شهرستان تایباد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده، امام جمعه تایباد با خبرنگاران شهرستان تایباد دیدار نمود

تایبادپایگاه خبری رویدادایران_حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده، امام جمعه تایباد با خبرنگاران شهرستان تایباد دیدار نمود

در ابتدای جلسه، که با حضور جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد و خبرنگاران خبرگزاری ها، روزنامه های کشوری و فعالین فضای مجازی و مدیران کانال های خبری شهرستان در منزل امام جمعه این شهرستان ‌برگزار گردید، اویس چهاریاری رییس انجمن خبرنگاران در نشست با امام جمعه شهرستان تایباد گفت: خبرنگاران شهرستان در تایباد در بخش رسانه های رسمی و فضای مجازی فعالیت می کنند.

وی گفت: دغدعه خبرنگاران شهرستان تایباد این است که به توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان کمک کنند. وی گفت : فاصله بین مدیران و خبرنگاران باید کم شود تا بتوانیم برای رشد و توسعه گام برداریم.

در ادامه، هر کدام از خبرنگاران، مشکلات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ملی مذهبی، حول محور توسعه شهرستان به حجت‌الاسلام ملکی منتقل نمودند.

سپس، امام جمعه تایباد، ضمن تقدیر از این نشست صمیمانه، اتحاد، همبستگی و ولایت مداری را محور اصلی فعالیت های اجتماعی و رسانه ای دانست و قول مساعد جهت پیگیری درخواست های خبرنگاران شهرستان داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد