hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > تعطیلی استان قم

تعطیلی استان قم

مراکز آموزشی، ادارات و بانک‌های قم از روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل شدند.

به گزارش رویداد ایران از قم، سرمای سخت و کمبود گاز سبب شد تا ادارات و بانک‌ها و مراکز آموزشی قم هم فردا شنبه تعطیل شوند و فعالیت اصناف هم محدود شود

مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم برای ادارات و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به شرح زیر است:
فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و بانک ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک ها از روز شنبه مورخ ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ لغایت سه شنبه ۲۷ دی ماه در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.
همچنین کلیه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ می باشند.
ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان و صنعت گران و تولیدکنندگان واصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.
کاهش فعالیت اصناف و مجتمع‌های تجاری قم برای صرفه جویی در انرژی
رئیس اتاق اصناف قم نیز گفت: فعالیت اصناف و مجتمع‌های تجاری استان قم برای صرفه جویی در مصرف انرژی تا اول بهمن‌ماه صرفا تا ساعت ۲۱ خواهد بود.
غیرحضوری شدن کلیه مراکز آموزشی استان قم در روز شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی ماه و لغو امتحانات در این دو روز (به استثناء امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش)
اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم درباره موسسات آموزشی به شرح زیر است:
با احترام به اطلاع شهروندان می رساند با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از این گاز و برق؛ کلیه مراکز آموزشی (ستادی و آموزشی) شامل دانشگاهها، مراکز حوزوی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در بخشهای دولتی و خصوصی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت غیرحضوری بوده و امتحانات آنها نیز لغو می گردد.
ضمنا امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود.
همچنین کلیه ساختمان های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه جاری می باشند.
سربازان مشمول خدمت که کمتر از شش ماه از خدمت آنها مانده است مانند قدرت آریا نیز تا پنج شنبه تعطیل می باشند.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان خواهشمندیم در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد