hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تردد افزون بر ۲۱ میلیون وسیله نقلیه در محور های مواصلاتی جنوب سیستان وبلوچستان

تردد افزون بر ۲۱ میلیون وسیله نقلیه در محور های مواصلاتی جنوب سیستان وبلوچستان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری،۲۱میلیون و ۴۷۸هزار و ۹۵۹ تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش رویدادایران علیرضا یارمحمدی اظهار کرد:بر اساس آمار های احصا شده توسط سامانه های تردد شمار محور های مواصلاتی جنوب استان،در این مدت ۲۱ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۵۹ تردد در محور های جنوب سیستان و بلوچستان ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود:از مجموع تردد های انجام شده،۲ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۸۲ تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۸ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۸۷۷ تردد با وسایل نقلیه سبک انجام شده است که به ترتیب رشد 23.5 و ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

یار محمدی عنوان کرد:بیشترین تردد در محور ایرانشهر به بمپور و بالعکس،منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و محور چابهار به کنارک و بالعکس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات جاده ای پایانه مرزی ریمدان و نیاز به دو بانده شدن محور های منتهی به این پایانه گفت:افزایش تردد در محور های منتهی به این پایانه مرزی و حضور پرشور زوار پاکستانی در ایام اربعین در جنوب استان سبب رشد ۲۳/۵ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد