hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > صدور سند تک برگ کاداستر 86 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان خلیل آباد

صدور سند تک برگ کاداستر 86 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان خلیل آباد

برای 86 هزار هکتار اراضی ملی در شهرستان خلیل آباد در ۴۷ پلاک 64 جلد سند تک برگ کاداستر صادر شد

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد با بیان این خبر گفت : تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ برای بیش از 86 هزار هکتار از اراضی ملی سند تک برگ کاداستر صادر شده است.
حمید ترابی اظهار داشت این اراضی که در ۴۷ پلاک واقع شده اسناد تک برگ آنها صادر و برای ۲۰ پلاک دیگرتاییده کمیته فنی اخذ گردیده و جهت صدور سند تک برگ به اداره ثبت واسناد ارسال شد. 
وی خاطر نشان کرد تا پایان سال پروژه کاداستر شهرستان  به پایان خواهدرسید.
ترابی به اهمیت حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی وآبخیزداری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از4 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و ۱۱ مورد پرونده قضایی چرای غیر مجاز در مراتع شهرستان تشکیل گردیده و برای حفظ شادابی  نهالهای کاشته شده در سنوات قبل نیز ۲۵۰ هکتار آبیاری صورت گرفته است.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان خلیل اباد خاطر نشان کرد علاوه بر این فعالیت ها مبارزه با آفات و بیماری ها در تاغزارها به مساحت ۴۰ هکتار و همچنین مقدار ۲تن بذر از گونه های بیابانی جمع آوری شده است.
ترابی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده امری حیاتی است از مردم شهرستان خواست تا  با مشاهده هرگونه تخریب و قطع اشجار جنگلی  و گیاهان مرتعی و بیابانی ، با شماره های رایگان ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع تماس حاصل نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد