hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دیدار مسئولان برگزاری جام شهدای رسانه کشور با فرماندار قم

دیدار مسئولان برگزاری جام شهدای رسانه کشور با فرماندار قم

دست اندرکاران اولین دوره جام شهدای رسانه کشور به منظور انجام هماهنگی برای برگزاری این رویداد ملی صبح امروز با دکتر عباس ذاکریان فرماندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.


به گزارش رویداد ایران به نقل از ستاد خبری جام شهدای رسانه در این جلسه که با حضور رئیس هیات مدیره ومدیر خانه مطبوعات استان قم و نیز رئیس هیات مدیره، مدیر عامل و بازرس شرکت یاران کریمه(مجری مسابقات)تشکیل شد فرماندار قم آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها اعلام کرد.
وی با اشاره به فرصت حضور بیش از ۴٠٠ خبرنگار در قم بر لزوم شناساندن ظرفیت‌های ناشناخته علمی، فرهنگی، طبیعی و تاریخی استان تاکید کرد و گفت: قم علاوه بر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، حوزه علمیه و مسجد مقدس جمکران داری جاذبه های مختلف دیگر و نقاط شاخص تاریخی، تفریحی و طبیعی نظیر تالاب مره، دیر گچین و مراکز علمی و تحقیقی متنوع می باشد که باید به کشور معرفی شود.
ذاکریان برگزاری اجلاس مشورتی خانه های مطبوعات کشور در کنار برگزاری مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و برگزاری مسابقات کشوری ورزشی و فرهنگی ویژه زنان خبرنگار را نیز ضروری و اثرگذار دانست.
وی همچنین از هماهنگی فرمانداری قم با اورژانس، نیروی انتظامی، راهور و آتش نشانی برای برگزاری جام شهدای رسانه خبر داد.
در این جلسه یوسف پور، خادم، اصفهانیان و شابرم با ارائه گزارشی از روند اجرایی این رقابت‌ها خواستار هماهنگی و مشارکت بیشتر مديران شهرستان در برگزاری آن شدند.
جام شهدای رسانه در رشته فوتسال بهمن ماه امسال با حضور تيم‌های خانه مطبوعات استانها به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد