hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نمایشگاه عکس «دآبر» برپا شد

نمایشگاه عکس «دآبر» برپا شد

نمایشگاه عکس «دآبر» چهارشنبه ۳۰ آذرماه با حضور عکاسان، سینماگران و علاقه‌مندان به عکاسی و سینما ا در محل انجمن سینمای قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،نمایشگاه عکس «دآبر» که شامل ۲۰ قطعه عکس در سایز ۴۰ در ۷۰ و ۱۸ قطعه ۱۶ در ۲۰ از مجموعه عکس‌های صحنه و پشت صحنه فیلم کوتاه «دآبر» است، چهارشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ تا ۱۷ به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم کوتاه «دآبر» به کارگردانی سعید نجاتی، فیلم‌ساز و فارغ التحصیل کارشناسی تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره تهران است که برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر سی‌وهشتم شده بود. مهدیه غلامحسینی نیز تهیه کننده، مدرس انجمن سینمای جوانان و دانشگاه، عکاس و فیلمنامه‌نویس سینما است که به عنوان عکاس در این فیلم کوتاه حضور داشت.

فیلم کوتاه «دآبر» به تهیه‌کنندگی مشترک «مهدیه غلامحسینی» و «امیر الوندی»، محصول مشترک «نجات‌فیلم» ایران و «پارادوکس پروداکشن» ترکیه و پخش‌کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علی‌محمد اقبالدار» است.

فیلم کوتاه داستانی «دآبر» که جایزه ویژه هیئت داوران از سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی «فیلم کوتاه تهران» و جایزه سیمرغ بلورین بهترین «فیلم کوتاه فجر» را کسب کرده است؛ در آخرین حضور بین‌المللی خود، جایزه بیست و چهارمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی و ورودی گویا Soria International Short Film Fest تحت حمایت «آکادمی جوایز گویا» در کشور اسپانیا را از آن خود کرد.

 

رونمایی از چاپ دوم کتاب «رقصیدن با خاک» به نویسندگی سعید نجاتی و با همکاری علیرضا رواده، که شرحی بر سینمای ابوالفضل جلیلی از منظر نئوفرمالیسم است، برنامه جانبی افتتاحیه این نمایشگاه عکس خواهد بود.

نمایشگاه عکس «دآبر» ۳۰ آذر تا ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ در انجمن سینمای جوانان قم برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد