hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تامین بخشی از اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن زاهدان توسط نیروی زمینی ارتش

تامین بخشی از اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن زاهدان توسط نیروی زمینی ارتش

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تامین بخشی از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان از اراضی نیروی زمینی ارتش خبر داد.

به گزارش رویدادایران ، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان در حاشیه دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از تامین بخشی از اراضی مورد نیاز نهضت مسکن از اراضی نیروی زمینی ارتش در شهر زاهدان خبر داد.

اکبری گفت: این اقدام در پی توافق صورت گرفته بین اداره کل راه و شهرسازی استان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و استانداری استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی استان را در تحقق هدف دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یاری می‌کنند، گفت: با واگذاری این اراضی از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی زمین بخشی قابل توجهی از واحد‌های این طرح مهم ملی در مرکز استان تامین شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه یکی از راه‌های رفع کمبود اراضی طرح نهضت ملی مسکن، استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه‌های اجرایی است گفت: ماده ۱۰ قانون جهش تولید به این موضوع پرداخته و صراحتاً اعلام کرده است که با درخواست وزارت راه و شهرسازی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ظرف ۲ ماه اراضی مربوطه را در اختیار آن وزارتخانه قرار دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد