hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هفته پژوهش ؛ عرصه‌ای برای ظهور و بروز عینی دستاوردهای پژوهشی

هفته پژوهش ؛ عرصه‌ای برای ظهور و بروز عینی دستاوردهای پژوهشی

معاون پژوهش جامعةالمصطفی(ص) العالمیه گفت :هفته پژوهش، عرصه‌ای برای ظهور و بروز عینی دستاوردهای پژوهشی است.

به گزارش رویداد ایران_قم،حجت‌الاسلام‌ عبادی در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س)، با ارائه گزارشی از ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در جامعةالمصطفی العالمیه اظهار کرد: هفته پژوهش در جامعه المصطفی، از روز شنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در مجتمع جامع امام خمینی(ره) برپا می شود.

او در ادامه با بیان این که کلیه فعالیت‌های هفته پژوهش در بستر راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی دبیرخانه هفته پژوهش دنبال می‌شود، بیان کرد: کمیته‌های تخصصی دبیرخانه دائمی هفته پژوهش اعم از کمیته علمی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته اجرایی برنامه‌های این هفته را ترسیم و عملیاتی می‌کنند.

معاون پژوهش جامعةالمصطفی(ص) العالمیه بیان کرد: هفته پژوهش ، عرصه‌ای برای ظهور و بروز عینی دستاوردهای پژوهشی است ودر این هفته ضمن بازخوردگیری رویکردها، نقاط ضعف و قوت مجموعه‌های در حوزه پژوهش شناسایی و در فرایند اصلاح قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌ عبادی با اشاره به این که در کنار برپایی نمایشگاه‌های مستقل در صفوف، نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی در مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه، تمامی دستاوردهای ۳ سال اخیر مجموعه‌های جامعه المصطفی در معرض معرفی و بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

*آینده‌پژوهی در پژوهش المصطفی» شعار سال معاونت پژوهش

قلی‌زاده، رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش، نیز در ادامه این نشست ضمن تبریک هفته پژوهش، بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی جامعه المصطفی در عرصه برنامه‌ریزی، ساماندهی و جهت‌دهی پژوهشی تأکید کرد و اظهار داشت: دبیرخانه دائمی هفته پژوهش به‌صورت مستمر و در طول سال سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های پژوهشی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با اشاره به این که برنامه‌های علمی جامعةالمصطفی در هفته پژوهش در دو قالب نشست‌ها و کرسی‌های علمی در مجموعه صفوف و یا به‌صورت متمرکز با مدیریت ستاد مرکزی المصطفی برگزار می‌گردد، اظهار داشت: کارگاه نمایه‌سازی علمی نشریات المصطفی، برپایی هم‌اندیشی انجمن‌های علمی با موضوع آینده‌پژوهی در المصطفی و نیز نشست علمی ارتباط فضای مجازی با آینده‌پژوهی در المصطفی از جمله این رویکردهاست.

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش «آینده‌پژوهی در پژوهش المصطفی» را شعار سال معاونت پژوهش جامعةالمصطفی دانست و اذعان داشت: مراسم آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در جامعةالمصطفی روز شنبه ۲۶ آذرماه با سخنرانی ریاست محترم جامعه المصطفی العالمیة در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

قلی‌زاده گزارشی از آمار و اطلاعات پژوهشی جامعة المصطفی ارائه کرد و یادآور شد: برای خلق شور و نشاط علمی حاکم بر نمایشگاه، بیش از ۲۰ برنامه و نشست علمی در فضای نمایشگاهی برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

*رونمایی از کتاب راز ماندگاری

حجت‌الاسلام نوبخت، دبیر کمیته اجرایی هفته پژوهش نیز در بخش پایانی این نشست مصادف شدن هفته پژوهش با شهادت صدیقه طاهره (س)را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی، کتاب راز ماندگاری امامت به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی رونمایی خواهد شد.

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد