hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برگزاری پیاده روی خانوادگی در روستای علی آباد کشمر شهرستان بردسکن

برگزاری پیاده روی خانوادگی در روستای علی آباد کشمر شهرستان بردسکن

این پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام فاطمیه و به نیت بارش نزولات جوی با حضور مردم روستاهای علی آباد،آبنو،کشمر و رئیس اداره آموزش و پرورش،فرمانده فراجا،فرمانده ناحیه سپاه،بخشدار مرکزی،رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و رئیس سازمان هلال احمر شهرستان بردسکن از گلزار شهدای روستای آبنو آغاز و در محل برج باستانی کشمر خاتمه یافت.

بردسکن کاظم شیبانی پایگاه خبری رویداد ایران-مراسم با ادای احترام و غبار روبی مزار دو شهید دفاع مقدس و شهید مدافع سلامت روستای آبنو آغاز و با پیاده روی به سمت گلزار شهدای روستای کشمر و استقرار در محل برج باستانی روستای کشمر ادامه یافت،سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسکن،تقدیر از فعالان فرهنگی مذهبی روستا و اهدای جوایز به قید قرعه از دیگر بخش های این پیاده روی خانوادگی بود.
مهدی معلمی مدیر اجرایی همایش پیاده روی خانوادگی عنوان کرد این همایش جهت ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها برگزار شد و ابراز امیدواری کرد از این گونه همایشات به منظور تحکیم روابط صمیمانه و شور و نشاط بین مردم روستا بیشتر برگزار گردد.
حضور شرکت کنندگان در تکیه ابوالفضلی روستای کشمر و دعای برای بارش باران  و صرف صبحانه قسمت پایانی مراسم پیاده روی خانوادگی روستاهای علی آباد،آبنو و کشمر بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد