hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > صدور بیش از ۸۳۰ پروانه ساختمانی در مناطق حاشیه شهر چابهار

صدور بیش از ۸۳۰ پروانه ساختمانی در مناطق حاشیه شهر چابهار

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۳۲۸ واحد مسکونی در قالب طرح حمایت ویژه بنیاد مسکن استان در مناطق حاشیه شهر چابهار در دست ساخت است.

به گزارش رویدادایران مصطفی بیک مداح افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حاشیه شهر چابهار برنامه ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در اولویت کاری خود قرار داده است که در قالب این طرح که از دوسال گذشته آغاز شده است از متقاضیان حمایت های ویژه ای می شود.

وی ادامه داد:  در این راستا تاکنون برای ساخت بیش از ۸۳۰ واحد در مناطق حاشیه این شهر استان پروانه ساختمانی صادر شده است که بیش از ۳۲۸ واحد آن  در حال ساخت و ساز است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۲۵ درصدی در پروژه فاز دوم رمین چابهار خبر داد و افزود: ۵۰ واحد مسکن شهری در چابهار در حال ساخت است که هم اکنون دیوار چینی طبقه اول انجام و در حال اجرای سقف طبقه اول می باشد.

بیک مداح با بیان اینکه این واحدها در متراژ ۱۰۰ مربعی و بصورت دو طبقه و حیاط مجزاست افزود: تلاش می شود تا به متقاضیان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود و کار ساخت این واحدها نیز تا پایان سال جاری خاتمه یابد.

وی از زیرسازی و آسفالت ۱۴۲ هزار متر مربع از معابر روستاهای حاشیه شهر چابهار و ساخت ۳ پارک محله ای در این مناطق خبر داد و تاکید کرد: از آنجایی که چابهار رتبه دار در حاشیه نشینی است اجرای این قبل پروژه ها می تواند در توسعه و زدودن چهره محرومیت در این منطقه اثر گذار باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در چادران، حاشیه شهر کنارک نیز اقدامات ارزنده ای برای ساماندهی در حال انجام است که از مهمترین آن می توان به ساخت ۱۵۲ واحد مقاوم برای ساکنان آن اشاره داشت و تا کنون ساخت ۶۹ واحد آن شروع و به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسیده است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد